Strona główna  | FAQ  |  Szukaj  |  Użytkownicy  |  Grupy   |  Rejestracja  |  Profil  |  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  |  Zaloguj

 Chyba mi konto na steam ukradli Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
lukas94
Świeży Headcrab
Ostrzeżenia: 1


Dołączył: 09 Lut 2011




PostWysłany: Pon Sty 16, 2012 20:51 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Witam ostatnio złapałem doła bo mi ukradli konto na steam z gmodem i l4d2 i css.
co mam zrobić by je odzyskać i jakie są wgle szanse na jego odzyskanie?
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
LeD
Dojrzały Headcrab



Dołączył: 27 Lis 2010


Steam ID: SSPH

PostWysłany: Pon Sty 16, 2012 20:58 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Zresetuj haslo, prawdopodobnie je tylko zapomniales. Wyslany bedzie kod na maila i pytanie testowe ktore sobie ustawiles. Jezeli okaze sie ze nie kojarzysz pytania testowego to napisz z maila do supportu o reset hasla. jezeli mail z kodem wogole nie przyszedl to znaczy ze ci zajumali i ktos zmienil. Wtedy dopiero sie martw.

Masz jakas gre steamowa w wersji pudelkowej?
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailNumer Gadu Gadu
lukas94
Świeży Headcrab
Ostrzeżenia: 1


Dołączył: 09 Lut 2011




PostWysłany: Pon Sty 16, 2012 21:01 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

no wlasnie nie przyszel. zapomnialem napisac o tym ze juz tak robilem. moze jakis kontakt z tworca steama .
(moze nie zignoruje)

Edit:
O znalazlem cos (wczesniej szukalem tylko po angielsku)
http://forum.pcformat.pl/Ukradli-mi-konto-STEAM-zdazylo-sie-to-komus-t
trza na jakiegos emaila wyslac requesta o odzyskanie ze zdj klucza!
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Max
Stary Headcrab
Ostrzeżenia: 1


Dołączył: 22 Lip 2009




PostWysłany: Pon Sty 16, 2012 21:36 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Wyślij maila do steamsupportu ze zdjęciami keyów, częściowym numerem karty i jakimś tam numerem od paypala którego nie pamiętam.



Edit: Niech ktoś się wypowie jakie to były numery bo ja szczerze mówiąc nie pamiętam D:
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
lukas94
Świeży Headcrab
Ostrzeżenia: 1


Dołączył: 09 Lut 2011




PostWysłany: Pon Sty 16, 2012 21:40 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

ale ja nic z paypala nie kupywałem albo pudełkowa albo na allegro
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
bartekr6100
Świeży Headcrab



Dołączył: 28 Sie 2011


Steam ID: STEAM_0:0:30092091

PostWysłany: Pon Sty 16, 2012 21:56 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

To gdzie kupowałeś ?

https://support.steampowered.com/ tutaj sie zarejestruj. Na tej stronie się pisze do supportu steam. Jeżeli masz skan klucza to po 3 dniach konto masz odzyskane, jeżeli kupiłeś cd keye to bedzie problem bo jak Cię poproszą o zdjecie keya to nie bedziesz mial i koniec. Gdzie kupowałeś gry ?
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
lukas94
Świeży Headcrab
Ostrzeżenia: 1


Dołączył: 09 Lut 2011




PostWysłany: Pon Sty 16, 2012 22:00 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

juz tam napisalem i to dawno dalem zdjecie do l4d2 i zdjecia z allegro od kolesia co mi wyslal moze sie cos uda
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
bartekr6100
Świeży Headcrab



Dołączył: 28 Sie 2011


Steam ID: STEAM_0:0:30092091

PostWysłany: Pon Sty 16, 2012 22:03 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

To jeżeli masz zdjęcie i wysłałeś to do 3 dni roboczych masz odpowiedź i prawdopodobnie odzyskany steam, czekaj na odpowiedź, maks czwartek moim zdaniem.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
lukas94
Świeży Headcrab
Ostrzeżenia: 1


Dołączył: 09 Lut 2011




PostWysłany: Czw Sty 19, 2012 12:37 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Dostałem odp (obramowaną na zielono to chyba dobze)
napisali, że musze wyslac zdj cd-keya... pomimo iź to zrobilem. chyba to automat odpisał no dobra więc wysle jeszcze raz...
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Forum działa na skrypcie phpBB © 2001-2007 phpBB Group :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)